Move Of Ten

Jeg husker ikke hvornår jeg købte pladen. Jeg har lånt pladen ud. Move Of Ten var det det er: øjenåbnende. Jeg elsker den acid bass på track 2 og jeg købte pladen – senere Oversteps Oversteps har jeg hørt hele dagen i dag. Fandt uhyggelige liveoptagelser på YouTube fra 2010

 osv. 1/7 det er så pissehårdt og elegant og mindfucking mindblowing og hvad gør man så lige? Jeg kunne høre det hele dagen. Da jeg hørte Oversteps tidligere lå jeg på sengen skæv og kom meget langt væk fra alting – det er nok det den plade gør ved mig: Får mig væk, får mig meget fucking væk fra alting selv de hårde tider og ellers: tjek hele YouTube settet ud – det er helt vildt lækkert – desværre missede jeg dem da de var i København

Skriv et svar

